نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

بیانیه کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق در حمایت از ایجاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

بیانیه کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق در حمایت از ایجاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی


حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

بسمه تعالی

بیانیه کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق در حمایت از ایجاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

 

مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ تَراهُمْ رُكَّعاً سُجَّداً يَبْتَغُونَ فَضْلاً مِنَ اللَّهِ وَ رِضْواناً سيماهُمْ في‏ وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْراةِ وَ مَثَلُهُمْ فِي الْإِنْجيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوى‏ عَلى‏ سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ مِنْهُمْ مَغْفِرَةً وَ أَجْراً عَظيماً. (فتح/ 29)

محمّد (ص) فرستاده خداست و افرادى كه با او هستند در برابر كفّار سرسخت و شديد، و در ميان خود مهربانند پيوسته آن‌ها را در حال ركوع و سجود مى‏بينى در حالى كه همواره فضل خدا و رضاى او را مى‏طلبند نشانه آن‌ها در صورتشان از اثر سجده نمايان است اين وصف آنان در تورات و وصف آنان در انجيل است، همانند زراعتى كه جوانه‏هاى خود را خارج ساخته، سپس به تقويت آن پرداخته تا محكم شده و بر پاى خود ايستاده است و بقدرى نموّ و رشد كرده كه زارعان را به شگفتى وامى‏دارد اين براى آن است كه كافران را به خشم آورد (ولى) كسانى از آن‌ها را كه ايمان آورده و كارهاى شايسته انجام داده‏اند، خداوند وعده آمرزش و اجر عظيمى داده است.

با صلوات بر محمد و آل طاهرینش و با درود به روان پاک شهدای صدر اسلام تا انقلاب اسلامی ایران و سلام بر خمینی کبیر (ره) و عرض ارادت و اطاعت خدمت امام خامنه ای (مدظله العالی).

حادثه روز نهم دی ماه سال 88  نشان داد هنوز مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و حتی در بزنگاه هایی که نخبگان این جامعه شک کردند، به خطا رفتند و یا با دشمن همراه شدند مردم با بصیرت، درست در لحظه در میان میدان حضور پیدا کردند. وقتی مرز رقابت های سیاسی که لازمه یک نظام قدرتمند است وارد مرز حاکمیت یعنی قانون اساسی، ولایت فقیه، شورای نگهبان، قوه قضاییه و . . . می شود، این بدنه جریان‌های سیاسی است که بایستی به صورت خودکار رهبران خود را کنترل نماید تا رقابت ها در چارچوب رقابت بماند و چون این پدیده در کشور ما هنوز نهادینه نشده‌است، هزینه آن را مردم می پردازند. تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» علامت نوعی بلوغ سیاسی است و ضرورتهای فراوانی موجب شده است تا به منصه ظهور برسد که یکی از این ضرورت ها پرکردن این نوع خلاء هاست که احزاب و گروه های جریان ساز کشور تا کنون نتوانسته اند بطور کامل آنرا پوشش دهند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک جبهه فراحزبی و فرا انتخاباتی است و از همه کسانی که دغدغه انقلاب، نظام، مردم، تمامیت ارضی، استکبارستیزی، مبارزه با فساد و سرمایه داری و اختلاف طبقاتی و در مجموع دغدغه پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی را دارند دعوت به همکاری کرده است.

رویه‌ای که این جبهه مردمی در متحد کردن نیروهای انقلابی بدون نگاه جناحی در پیش گرفته است‌، رویه‌ای است که با استقبال مردم مواجه خواهد شد و نباید تنها مصرف انتخاباتی داشته باشد. این تشکیلات می‌تواند اهداف فرهنگی، اجتماعی و معیشتی مردم را نیز مورد توجه قرار دهد.

تشکّل نیروهای انقلاب و قرارگرفتن آنها در کنار یکدیگر و همفکری‌ها، همدلی‌ها و همکاری‌ها مهمترین ضرورت برای حل مشکلات جامعه است. احساس تکلیف انقلابیون و حضور در این جبهه می‌تواند فضای سیاسی کشور را اعتلا ببخشد و زمینه‌های بروز ناهنجاری‌های سیاسی را محدود کند و خدمت به مردم را تسهیل نماید. مهمترین بحث در این جبهه این است که بتواند وحدت گفتمانی حول گفتمان ولایت ایجاد کند.

اعضای کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق اعلام می دارند که اکنون برای ایستادگی موفق در مقابل تهدیداتی که علیه کشور وجود دارد و حل مشکلات جدی که مردم با آن مواجه هستند تنها راه، بازگشت به «اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی» و «جلب همراهی و مشارکت گسترده توده‌های مردم» است لذا از ایجاد "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" بخصوص در شهرستان بافق استقبال کرده و آمادگی خود را برای افزایش تلاش در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی اعلام می دارد.

کانون توسعه ارزش های شهرستان بافق ـ یازدهم دی ماه 1395